8. februar 2013

TGIF - je stikk tell fjells ❤

Glem ikke at hver dag blir rakt deg som en evighet til å være lykkelig i.
Phil Bosmans

Å denne helgen gleder jeg meg maks til!!!
Det blir en etterlengtet helg på fjellet. Blir godt å få 
en liten boost av fjell og natur. Kanskje det kan være med på 
å øke motivasjonen min også.....hvem vet :)

via Interiørtips til hjemmet - beklageligvis vet jeg ikke hvem som har fotografert

Bagen er pakket og klar. Så når ungene er ferdige på skolen bærer 
det oppover til Hafjell 
Ser virkelig frem til å fylle lungene med frisk luft, deilige skiturer,
sol, god mat og samvær med familien.

Skal du noe spennende denne flotte vinterhelgen ?

6 kommentarer:

  1. God helg til deg. Kos deg i fjellheimen :)

    SvarSlett
  2. Denne helgen blir brukt til kos, kake og boller;)
    Håper dere har hatt fine dager på fjellet så langt,
    ønsker deg en strålende fin søndag:)

    Varm og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. Du er heldig som har nytt denne herlige vinterhelgen på Hafjell, det er jo så fint der! Her har jeg vært inne med syke barn, men heldigvis har det vært mye gøy ski på tv:) Ha en flott uke! Klem Eli Anna

    SvarSlett
  4. takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Jeg håper du kosa deg på fjellet - sånne turer er som balsam for sjelen :)

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  5. Hørtes rett og slett herlig ut med en fjelltur! Håper du har kost deg masse!
    Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  6. Gøy at du deltar på giwe awayen inne hos meg!

    smil og klem
    -Maia

    SvarSlett

Så hyggelig at du tar turen innom. Legg gjerne igjen en kommentar så jeg kan finne tilbake til deg også :)